Fával és epoxy gyantával alkot különleges képeket egy magyar művész

Egyszerre falidísz, kép és hangulatvilágítás, Szabó László munkái mégsem hasonlíthatóak semmilyen más dekorációhoz. A hátulról megvilágított fák erezete képes rá, hogy bármilyen élettérbe bensőséges hangulatot csempésszen.
Fával és epoxy gyantával alkot különleges képeket egy magyar művész

Ki ne meredt volna már egy üres falfelületre az otthonában, azon töprengve: vajon mi illene ide igazán? Egy falidísz, egy különleges kép, netán egy extravagáns lámpa? Mindezt egyszerre is megkaphatjuk.

Szabó László munkáinak óriási erénye, hogy sehol a világon nem fognak velünk szembejönni, és mégis szinte bármilyen belső térben remekül mutatnak.

A budapesti művész fa és epoxy gyanta felhasználásával, a mai trendeknek megfelelő, organikus, környezetbarát műveket alkot. Lakberendezési tárgyaival egyedülállóvá tehetjük az otthonunkat.

A négyfajta, keskenyre csiszolt fából sajátos mintázatú lemez áll össze. Ezt a művész epoxy gyantával borítja be, így válik a felszíne simává és csillogóvá, akár egy üveglapnak.

A tükörsima gyanta hosszú távon tartósítja is az elkészült munkát, amelyet hátul két nagyteljesítményű (2X52v- 10000 lumen) LED-panellel megvilágítva rajzolódik ki a fák erezete. Minden darab egyedi, nincs két egyforma centiméter benne!

A különleges, szűrt fényt sugárzó kompozíció egy kandalló meghittségével ruházza fel a nappalit vagy a hálószobát, így bármely lakás legszebb dísze lehet.

Kapcsolódó cikkek

Minimalista skandináv otthon

Minimalista skandináv otthon

Less be ebbe a csodás skandináv otthonba, ahol a fehér szín központi szerepet kap.

Absztrakt lakásdekor az új trend

Biomorf dekorációs tárgyak tehetik parádéssá otthonunkat

Egyre több helyen találkozhatunk ezekkel a szokatlan formákkal, amik a szezon egyik legkedveltebb lakberendezési darabjai.

Friluftsliv az új hygge

A dán hygge után most itt a norvég friluftsliv, hogy átrendezze otthonunkat

Itt az új skandináv életérzés, ami legalább akkora hatással bír a lakberendezésre, mint elődje.